Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Karlík, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:11Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36316
dc.description.abstract Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny byly někdy ohromně hektické, a přinesli s sebou i řadu chyb. Systém byl dokonce díky bezohlednosti i ilegálně zneužit. Přesto ve tvrdé zkoušce obstál a vykrystalizoval do dnešní podoby. Dále se zabývám jeho využitím a výhodami, které systém MLM přináší využíváním v praxi a předkládám návrhy na jeho další zlepšení.
dc.format 58 s., 10 obr. příloh.
dc.format.extent 2352392
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2007
dc.subject Multilevel marketing cs
dc.subject multilevelová informace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject služby cs
dc.subject zprostředkování cs
dc.subject pojištění cs
dc.subject Multilevel marketing en
dc.subject multilevel information en
dc.subject competitive en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject services en
dc.subject mediation en
dc.subject insurance en
dc.title Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav
dc.title.alternative Multi Level Marketing as a competitive advantace of the company ZFP Akademie Břeclav
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlík, Radim
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated Multilevel marketing has after many years of development entered the phase of success and boom, which was started in mid 90s in the USA. Since then this boom has been spreading throughout all developed countries. In the theoretical part I'm dealing with the beginnings of MLM dating back to the industrial revolution. There has been a great amount of influences over the century, many of them rather hectic and irrational. The system has also been subjected to illegal abuse. In the analytical part I'm dealing with the utilization and advantages of this system and I offer possible improvement for practical implementation.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1591
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account