Zavedení CRM ve společnosti Intea Service s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavedení CRM ve společnosti Intea Service s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení CRM ve společnosti Intea Service s.r.o.
Author: Mlčáková, Andrea
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které vyjadřuje aktivní řízení vztahů s jednotlivými zákazníky za účelem navázat dlouhodobý a oboustranně výhodný vztah. Teoretická část obsahuje základní poznatky o CRM získané z odborné literatury, článků a internetu. Praktická část pak zahrnuje charakteristiku společnosti Intea Service s.r.o, jejích zákazníků a současného stavu obsluhy zákazníků v této společnosti, včetně doporučení pro lepší obsluhu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36469
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 1777


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account