Měření spokojenosti koncových zákazníků firmy Elko EP s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti koncových zákazníků firmy Elko EP s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikuláštík, Milan cs
dc.contributor.author Svobodová, Eva cs
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:44:26Z
dc.date.issued 2007-05-04 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3660
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je poskytnout české výrobní firmě ELKO EP s.r.o. podrobné informace o jejích současných i minulých zákaznících. Na základě zjištěných informací je utvořen obraz spokojenosti zákazníků a na jeho podkladě je navrhnut projekt pro zlepšení zjištěných nedostatků, pomocí kterého by mohla firma působit na své současné a potenciální zákazníky a tím si zlepšila pozici na trhu. cs
dc.format 87 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 682100 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníka cs
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Measuring Customer Satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti koncových zákazníků firmy Elko EP s.r.o. cs
dc.title.alternative Measuring customer satisfaction for company ELKO EP s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kamenický, Boris cs
dc.date.accepted 2007-06-06 cs
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated The main theme of the thesis is afford to the Czech manufacturing firm ELKO EP s.r.o. particular information about its current and former customers. On the basis of these information is made the real view of the satisfaction of customers and than project the im-provement of the ascertained shortcomings. It should help company to improve the con-sumer awareness and market position. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6313
dc.date.assigned 2007-03-09 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2007_dp.pdfBlocked 666.1Kb PDF View/Open
svobodová_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
svobodová_2007_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account