Profesní příběhy začínajících učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Profesní příběhy začínajících učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Profesní příběhy začínajících učitelů
Autor: Toufarová, Kristýna
Vedoucí: Gavora, Peter
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter. Analyzuje profesní příběhy začínajících učitelů mateřské školy. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, ve kterých jsou vymezeny teoretická východiska učitelské profese a vývoj profesní dráhy začínajících učitelů. Praktická část práce popisuje kvalitativně orientovaný výzkum, který byl realizovaný formou narativních rozhovorů se začínajícími učitelkami mateřských škol. Analýzou a zpracováním rozhovorů byly zjištěny skutečnosti, které ovlivňují profesní příběhy začínajících učitelů, odhalují průběh jejich profesionalizace a změny motivace v samotném průběhu dosavadního profesního života.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36914
Datum: 2015-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41297


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
toufarová_2016_dp.pdf 2.117Mb PDF Zobrazit/otevřít None
toufarová_2016_op.docx 18.18Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
toufarová_2016_vp.docx 16.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet