Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Autor: Pröschlová, Hana
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se věnuje významu gramotného prostředí v objevování psané řeči dětmi předškolního věku. První část práce se zabývá terminologickým vymezením pojmů souvisejících s gramotností, objasňuje současné přístupy v rozvíjení počáteční gramotnosti a poukazuje na úlohu kulturně podnětného prostředí. Empirická část na základě kvalitativního výzkumu analyzuje podoby počátečního čtení a situace, které se objevily v aktivitách dětí vlivem obohacení vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Výsledky tohoto výzkumu mohou pomoci objasnit, jakou roli v rozvoji počátečního čtení má podnětné prostředí a jaké předčtenářské strategie děti při počátečním čtení používají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36945
Datum: 2015-11-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 41334


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pröschlová_2016_dp.pdf 1.256Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pröschlová_2016_op.docx 18.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pröschlová_2016_vp.doc 62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet