Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol

Show full item record

No preview available
Title: Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol
Author: Sobková, Nikola
Advisor: Hladík, Jakub
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou multikulturního učení u žáků středních škol a klade si za cíl zmapovat, které z činitelů hrají významnou úlohu v procesu multikulturního učení žáků středních škol. Teoretická část definuje základní pojmosloví - multikulturní kompetence, modely multikulturních kompetencí a multikulturní učení a vymezuje faktory, které mohou ovlivňovat proces multikulturního učení. Praktická část zkoumá, jaký význam v procesu multikulturního učení mají jednotliví činitelé z hlediska subjektivního zhodnocení respondenty. Výzkum je pojat kvantitativně a využívá dotazníkové šetření, v němž respondenti na škále identifikují míru významu jednotlivých činitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37020
Date: 2015-11-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 41435


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
sobková_2016_dp.pdf 2.008Mb PDF View/Open None
sobková_2016_op.docx 23.47Kb Unknown View/Open None
sobková_2016_vp.doc 51.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account