Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Daňhelová, Hana
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:36Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:36Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37118
dc.description.abstract Vnější prostředí má nesporný vliv na vývoj člověka a uvedené výzkumy dokazují, jaké mohou být negativní důsledky při jeho nepříznivém působení. Souhrn příčin, narušujících přirozené prostředí, může mít různou podobu, označujeme je jako sociální znevýhodnění. Diplomová práce je zaměřena na problematiku edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Zkoumá praktické zkušenosti školních institucí při práci s těmito dětmi, zjišťuje metody práce, způsoby intervence a možnosti podpory.
dc.format 106
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Žák se sociálním znevýhodněním cs
dc.subject sociální znevýhodnění cs
dc.subject sociokulturní prostředí cs
dc.subject chudoba cs
dc.subject rodinné zázemí cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject edukace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject pedagogicko-psychologická intervence cs
dc.subject poradenská zařízení cs
dc.subject Socially disadvantaged pupil en
dc.subject social disadvantage en
dc.subject socio-cultural environment en
dc.subject poverty en
dc.subject family background en
dc.subject elementary school en
dc.subject education en
dc.subject inclusion en
dc.subject support measures en
dc.subject pedagogical and psychological intervention en
dc.subject counseling facilities en
dc.title Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem
dc.title.alternative The Status of the School in Working with a Socially Disadvantaged Student
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated The external environment has an undeniable impact on human development and the initiated researches show what may be the negative consequences of its bad effects. Summary of causes, distorting the natural environment, may have different forms, we signify them as a social disadvantage. The thesis is focused on the education of socially disadvantaged pupils. It examines the practical experience of school institutions working with these children, finds work methods, methods of intervention and support options.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41574
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-12
local.subject základní školy cs
local.subject sociálně znevýhodněné děti cs
local.subject elementary schools en
local.subject children with social disadvantage en


Files in this item

Files Size Format View Description
daňhelová_2016_dp.pdf 2.301Mb PDF View/Open None
daňhelová_2016_op.docx 20.20Kb Unknown View/Open None
daňhelová_2016_vp.docx 18.27Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account