Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Author: Kozlovská, Dominika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá technikami digitálního a social media marketingu a jejich případným zavedením či vylepšením ve firmě TREND gastronomie s.r.o. Teoretická část zkoumá poznatky z odborné literatury nejen o online marketingu, ale i o tradičních komuni-kačních médiích a marketingu obecně. Praktická část poté představí a analyzuje současnou situaci zvolené firmy a jejich konkurentů. Pomocí benchmarkingu, SWOT a PEST analýzy, IFE i EFE matice autor vyvrátí či potvrdí danou hypotézu a případně navrhne doporučení pro zlepšení marketingu dané firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37439
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 41987


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kozlovská_2016_dp.pdf 1.123Mb PDF View/Open None
kozlovská_2016_op.doc 45.5Kb Unknown View/Open None
kozlovská_2016_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account