A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc
Author: Navrátil, Dominik
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové strategie. V praktické části je představeno samotné Fitness centrum, včetně jeho struktury marketingového mixu a analýzy SWOT i s následnou analýzou okolní konkurence. Následuje dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků FS, které bylo umístěné na oficiální Facebookové stránce Fitness Sokol Olomouc. Na základě výsledků tohoto šetření jsou navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů a zvýšení návštěvnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37552
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: E 42154


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
navrátil_2016_dp.pdf 1.834Mb PDF View/Open None
navrátil_2016_op.doc 49.5Kb Unknown View/Open None
navrátil_2016_vp.doc 49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account