Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016
Author: Gašparová, Veronika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Úkolem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro organizaci Dary Kraje, která se zabývá prodejem kvalitních regionálních potravin. Cílem práce je zlepšení povědomí o obchodě mezi spotřebiteli, zlepšení komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky, zvýšení konkurenceschopnosti a celkový nárůst počtu zákazníků. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové komunikace. V praktické části byly pro získaní informací o současné situaci v podniku a jeho okolí použity metody sledování, hloubkový rozhovor, a také komparace. Do analýzy byla zahrnuta analýza vnitřního a vnějšího prostředí, které tvořily základ pro provedení SWOT analýzy. Tím se podařilo definovat silné a slabé stránky podnikání a odhalit možné příležitosti a hrozby. V projektové části je na základě výsledků provedených analýz vytvořen návrh marketingové komunikace, který se skládá z reklamy (letáky a outdoor reklama), zvýšené aktivity na sociálních sítích a programu na podporu prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37817
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 42575


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gašparová_2016_dp.pdf 2.623Mb PDF View/Open None
gašparová_2016_op.docx 24.74Kb Unknown View/Open None
gašparová_2016_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account