Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Gašparová, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37817
dc.description.abstract Úkolem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro organizaci Dary Kraje, která se zabývá prodejem kvalitních regionálních potravin. Cílem práce je zlepšení povědomí o obchodě mezi spotřebiteli, zlepšení komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky, zvýšení konkurenceschopnosti a celkový nárůst počtu zákazníků. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové komunikace. V praktické části byly pro získaní informací o současné situaci v podniku a jeho okolí použity metody sledování, hloubkový rozhovor, a také komparace. Do analýzy byla zahrnuta analýza vnitřního a vnějšího prostředí, které tvořily základ pro provedení SWOT analýzy. Tím se podařilo definovat silné a slabé stránky podnikání a odhalit možné příležitosti a hrozby. V projektové části je na základě výsledků provedených analýz vytvořen návrh marketingové komunikace, který se skládá z reklamy (letáky a outdoor reklama), zvýšené aktivity na sociálních sítích a programu na podporu prodeje.
dc.format 112 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject PESTE cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT en
dc.subject PESTE en
dc.subject benchmarking en
dc.subject advertising en
dc.subject promotion en
dc.title Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016
dc.title.alternative Dary Kraje's Marketing Communication Project for 2016
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated Main goal of this master thesis is the proposal of marketing communication by Dary Kraje company that sells quality regional food. The aim is to increase awareness among consumers, improve communication with the existing and potential customers as well as increase the competitiveness and the number of customer. The theoretical part defines terms related to marketing communication. Monitoring and in-depth interview methods as well as comparison and analysis were used in the practical part to obtain information about the current situation in business. The analysis includes analysis of internal and external environment forming the basis of SWOT analysis. This helped to identify the strengths and weaknesses of the business and potential opportunities and threats. Based on results, marketing communication plan is designed, formed by advertising (leaflets, outdoor advertising), increased activity on social media and sales promotion programs.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42575
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
gašparová_2016_dp.pdf 2.623Mb PDF View/Open None
gašparová_2016_op.docx 24.74Kb Unknown View/Open None
gašparová_2016_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account