Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov

Show full item record

No preview available
Title: Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Author: Vystrčilová, Vladislava
Advisor: Durďáková, Jana
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje řešení, jež umožňují provést guerillový marketing hradu. Na základě vytvořených návrhů je možné realizovat guerillovou kampaň a získat tak pro hrad nové návštěvníky. Tyto návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37829
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 42594


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vystrčilová_2016_dp.pdf 3.220Mb PDF View/Open None
vystrčilová_2016_op.pdf 3.695Mb PDF View/Open None
vystrčilová_2016_vp.docx 30.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account