Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje
Author: Tomečková, Zdeňka
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem práce bylo vytvořit novou komunikační strategii pro vybranou neziskovou organizaci v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Práce je rozdělena na část teoretickou, která se hlavně zabývá neziskovými organizacemi a jejich marketingovou komunikací. Část praktická se zabývá analýzou marketingových aktivit neziskové organizace, analýzou konkurence, makroprostředí (PESTEL), SWOT a je také aplikován benchmarking. Projektová část se přímo zaměřuje na věrnostní program organizace. Představuje vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhy akčních plánů. Jednotlivé plány byly podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37904
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 42692


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomečková_2016_dp.pdf 3.873Mb PDF View/Open None
tomečková_2016_op.pdf 668.2Kb PDF View/Open None
tomečková_2016_vp.docx 24.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account