Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Tomečková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37904
dc.description.abstract Hlavním cílem práce bylo vytvořit novou komunikační strategii pro vybranou neziskovou organizaci v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Práce je rozdělena na část teoretickou, která se hlavně zabývá neziskovými organizacemi a jejich marketingovou komunikací. Část praktická se zabývá analýzou marketingových aktivit neziskové organizace, analýzou konkurence, makroprostředí (PESTEL), SWOT a je také aplikován benchmarking. Projektová část se přímo zaměřuje na věrnostní program organizace. Představuje vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhy akčních plánů. Jednotlivé plány byly podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 138 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject sales promotion en
dc.title Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje
dc.title.alternative Project of the Communication Strategy in Selected Non-profit Organization on the Field of Culture with an Emphasis on the Sales Promotion
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mitáčková, Michaela
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated To make a new communication strategy for the selected non-profit organization in the field of culture with an emphasis on sales promotion is the the main goal of this thesis. The thesis is divided into theoretical part which deals with non-profit organizations mainly and their marketing communication. The practical part analyses present marketing activities of non-profit organizations, the competition, the microenvironment (PESTEL), the SWOT and the benchmarking is applied too. The project part directly focuses on loyalty program of non-profit organization. It represents evaluation of marketing research and suggestions of action plans. Individual action plans were subjected to time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42692
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
tomečková_2016_dp.pdf 3.873Mb PDF View/Open None
tomečková_2016_op.pdf 668.2Kb PDF View/Open None
tomečková_2016_vp.docx 24.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account