Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
Author: Andrýsková, Michaela
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současného stavu nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. K marketingovému výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů řešících problematiku elektronického podnikání, elektronického obchodu a nákupního chování zákazníků. V části praktické je provedeno vyhodnocení současného stavu nákupního chování na internetu na základě dotazníku. Dále jsou na základě analýzy stanoveny rozdíly mezi vybranými věkovými skupinami. V závěru práce jsou definovány možné budoucí trendy týkající se vývoje nákupního chování na internetu u vybraných věkových kategorií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38173
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 43098


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
andrýsková_2016_dp.pdf 2.274Mb PDF View/Open None
andrýsková_2016_op.docx 27.32Kb Unknown View/Open None
andrýsková_2016_vp.docx 26.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account