Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Andrýsková, Michaela
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:07Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:07Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38173
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současného stavu nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. K marketingovému výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů řešících problematiku elektronického podnikání, elektronického obchodu a nákupního chování zákazníků. V části praktické je provedeno vyhodnocení současného stavu nákupního chování na internetu na základě dotazníku. Dále jsou na základě analýzy stanoveny rozdíly mezi vybranými věkovými skupinami. V závěru práce jsou definovány možné budoucí trendy týkající se vývoje nákupního chování na internetu u vybraných věkových kategorií.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject elektronické podnikání cs
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject chování zákazníků cs
dc.subject analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject internet en
dc.subject e-business en
dc.subject e-shop en
dc.subject customer behavior en
dc.subject analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
dc.title.alternative Analysis of Buying Behaviour of Internet Users of Selected Age Groups
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis was to analyze the current state of buying behavior of internet users of selected age groups. The marketing research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part provides an overview of gained knowledge from literature sources for solving issues of e-business, e-commerce and buying behavior of consumers. In the practical part is an evaluation of the current state of buying behavior on the internet based on a questionnaire survey. Furthermore, based on an analysis were determined the differences between the selected age groups. In conclusion, there are defined possible future trends concerning the development of buying behavior on the internet users of selected age groups.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43098
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
andrýsková_2016_dp.pdf 2.274Mb PDF View/Open None
andrýsková_2016_op.docx 27.32Kb Unknown View/Open None
andrýsková_2016_vp.docx 26.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account