Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Schvandtnerová, Monika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:24Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:24Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38401
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Osobní prodej cs
dc.subject Public relation cs
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject Marketing Comunication en
dc.subject B2B Marketing en
dc.subject Advertising en
dc.subject Personal Sale en
dc.subject Public Relation en
dc.subject Sales Support en
dc.subject Direct Marketing en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on marketing comunication in the company Vetropack Ne-mšová Ltd. The basic objective of the thesis was the analysis of company's marketing co-munication. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part describes the basic theory of marketing, marketing of B2B markets and single parts of marketing comunications. The practical part is focused on the evaluation of the company and marketing comunication of company. The final part desribes specific suggestions and recommendations for Vetropack Nemšová Ltd.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43540
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
schvandtnerová_2016_dp.pdf 1.503Mb PDF View/Open None
schvandtnerová_2016_op.docx 22.44Kb Unknown View/Open None
schvandtnerová_2016_vp.docx 26.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account