Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN, a.s.
Autor: Mitaš, Peter
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu marketingu. Zaoberá sa podstatou a charakteristikou služieb, tvorbou poslania, marketingovým mixom a marketingom vzťahov. Predstavuje spoločnosť Raven, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti spoločnosti. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý predkladá spôsob implementácie marketingových nástrojov v spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3848
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6803


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mitaš_2007_dp.pdfZablokované 3.161Mb PDF
mitaš_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mitaš_2007_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet