Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017
Author: Koňařík, Martin
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení marketingové komunikace pro společnost CCUSA Czech republic na sezónu 2016/2017. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická a analytická část, jejíž součástí jsou navrhované projekty. Teoretická část se zaobírá marketingovou komunikací, složkami komunikačního mixu, popisuje situační analýzu podniku a marketingový výzkum. Analytická část pak představuje zkoumanou společnost, popisuje její marketingovou komunikaci, konkurenty, analýzu interního a externího prostředí firmy a marketingový výzkum. Tato část se stala podkladem pro projekty marketingových aktivit, z nichž každý je podroben finanční, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38583
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 39056


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
koňařík_2016_dp.pdf 3.373Mb PDF View/Open None
koňařík_2016_op.docx 29.63Kb Unknown View/Open None
koňařík_2016_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account