Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Author: Růžičková, Michaela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje marketing, jeho význam v současnosti, marketingový mix a marketingovou komunikaci, dále popisuje nástroje marketingové komunikace a marketingové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve společnosti, SWOT analýza a PEST analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38945
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 44134


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
růžičková_2016_dp.pdf 2.261Mb PDF View/Open None
růžičková_2016_op.docx 27.17Kb Unknown View/Open None
růžičková_2016_vp.docx 22.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account