Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Růžičková, Michaela
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:52Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:52Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38945
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje marketing, jeho význam v současnosti, marketingový mix a marketingovou komunikaci, dále popisuje nástroje marketingové komunikace a marketingové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve společnosti, SWOT analýza a PEST analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
dc.format 91 s. (137 982 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýzy cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Marketing Comunication in Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyze the marketing communication in the selected company. The main objective is to identify the current situation and finding new opportunities in marketing communications of this company. The theoretical part describes marketing, importance of marketing in the present, the marketing mix and marketing communications, further describes marketing communication tools and marketing analysis. The practical part is devoted to introduce the company, to describe the current state of marketing communication within the company, SWOT analysis and PEST analysis. Based on the results of the analysis, new proposals and recommendations for improvement are compiled.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44134
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
růžičková_2016_dp.pdf 2.261Mb PDF View/Open None
růžičková_2016_op.docx 27.17Kb Unknown View/Open None
růžičková_2016_vp.docx 22.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account