Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy Interpromotion, s.r.o.
Author: Semerádová, Markéta
Advisor: Vlčková, Ilona
Abstract: Bakalářskou práci jsem zpracovávala ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o. na téma: "Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy INTERPROMOTION, s.r.o.". Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části - teoretické jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci, vysvětlení základních marketingových pojmů a členění marketingového mixu. Druhá část - analytická je věnována popisu momentální marketingové komunikace, rozboru vnějšího a vnitřního prostředí a nastínění změny komunikační strategie se zákazníky. Cílem mé bakalářské práce je doporučení a zlepšení postupu získávání nových a udržení si stávajících zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3914
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2012
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 6979


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
semerádová_2007_bp.pdfBlocked 2.354Mb PDF
semerádová_2007_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
semerádová_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account