Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y

Show full item record

No preview available
Title: Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
Author: Dupalová, Hana
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce pojednává o food blogu jako nástroji budování značky IKEA u cílové skupiny, generace Y. Teoretická část práce definuje generaci Y, značku, sociální média a sociální sítě, blogy, online marketing a marketingovou komunikaci ve 21. století. V praktické části je představena značka IKEA v důležitých souvislostech, provedena sekundární analýza k tématu a hlavní část práce zaujímá primární marketingový výzkum metodou CAWI, jež odhaluje image značky IKEA a zájem generace Y o jídlo, vaření a recepty, specializuje se na sledování food blogů a jejich vliv. V projektové části je předlo-žen návrh řešení značkového food blogu pro IKEA jako součást marketingové komunikace značky na internetu, s využitím influencer marketingu, navázání spolupráce s food blogery pro tvorbu obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39142
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44427


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dupalová_2016_dp.pdf 7.812Mb PDF View/Open None
dupalová_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
dupalová_2016_vp.doc 502.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account