Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Dupalová, Hana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39142
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o food blogu jako nástroji budování značky IKEA u cílové skupiny, generace Y. Teoretická část práce definuje generaci Y, značku, sociální média a sociální sítě, blogy, online marketing a marketingovou komunikaci ve 21. století. V praktické části je představena značka IKEA v důležitých souvislostech, provedena sekundární analýza k tématu a hlavní část práce zaujímá primární marketingový výzkum metodou CAWI, jež odhaluje image značky IKEA a zájem generace Y o jídlo, vaření a recepty, specializuje se na sledování food blogů a jejich vliv. V projektové části je předlo-žen návrh řešení značkového food blogu pro IKEA jako součást marketingové komunikace značky na internetu, s využitím influencer marketingu, navázání spolupráce s food blogery pro tvorbu obsahu.
dc.format 110 s. (178 927 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject blog cs
dc.subject food blog cs
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject IKEA cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject image cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject blog en
dc.subject food blog en
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject IKEA en
dc.subject generation Y en
dc.subject image en
dc.subject online communication en
dc.subject social networks en
dc.subject social media en
dc.subject Instagram en
dc.subject influencer marketing en
dc.title Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
dc.title.alternative The Food Blog as a Tool of Brand Building of the IKEA by Generation Y
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with the food blog as a tool for brand building of the brand IKEA in the target group the generation Y. The theoretical part defines the generation Y, the brand, social media and social networks, blogs, online marketing and marketing communi-cation in the 21st century. In the practical part, there is introduced the brand IKEA in the important connections and there is also done a secondary analysis concerning the topic. The main part of the thesis represents a primary marketing research accomplishing by the method called CAWI, which reveals the image of the brand IKEA and the interest of the generation Y in food, cooking and recipes. Furthermore, it specializes in monitoring food blogs and their influence. In the project part, there is submitted a proposal of the solutions of the branded food blog for IKEA as a part of marketing communication of this brand on the Internet. This is done by means of using influencer marketing and establishing the co-operation with food bloggers for content creation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44427
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dupalová_2016_dp.pdf 7.812Mb PDF View/Open None
dupalová_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
dupalová_2016_vp.doc 502.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account