Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek

Show full item record

No preview available
Title: Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek
Author: Copková, Kristýna
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Diplomová práce představuje a zabývá se celebrity marketingem jako jedním z možných nástrojů propagace značek. První část seznamuje a definuje na základě teoretických poznatků značku, její význam, celebrity marketing, archetypy a nachází vzájemné propojení (společné rysy). Praktická část analyzuje vybrané značky na českém trhu, které využili celebrity marketing a přináší i pohled, názory veřejnosti v rámci realizovaného průzkumu. Projektová část navazuje na zjištěné poznatky z praktické části a přichází s určením archetypu a příběhu značky, výběr a popis známé osobnosti s následným doporučením pro vybranou značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39179
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44469


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
copková_2016_dp.pdf 2.901Mb PDF View/Open None
copková_2016_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
copková_2016_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account