Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Copková, Kristýna
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39179
dc.description.abstract Diplomová práce představuje a zabývá se celebrity marketingem jako jedním z možných nástrojů propagace značek. První část seznamuje a definuje na základě teoretických poznatků značku, její význam, celebrity marketing, archetypy a nachází vzájemné propojení (společné rysy). Praktická část analyzuje vybrané značky na českém trhu, které využili celebrity marketing a přináší i pohled, názory veřejnosti v rámci realizovaného průzkumu. Projektová část navazuje na zjištěné poznatky z praktické části a přichází s určením archetypu a příběhu značky, výběr a popis známé osobnosti s následným doporučením pro vybranou značku.
dc.format 101 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject celebrity marketing cs
dc.subject celebrity cs
dc.subject archetypy cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject nástroje propagace cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject desk research cs
dc.subject field research cs
dc.subject Brand en
dc.subject Celebrity marketing en
dc.subject celebrities en
dc.subject Archetype en
dc.subject Promotion en
dc.subject Advertising en
dc.subject Tools of promotions en
dc.subject Social media en
dc.subject Desk research en
dc.subject Fiel research en
dc.title Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek
dc.title.alternative The Celebrities and Famous Persons such as Promotion Tool of Brands
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis presents and deals with celebrity marketing as one of the possible tools of pro-motion brands. The first part introduces and defines the brand based on theoretical know-ledge, it´s significance, celebrity marketing, archetype and is reciprocal linking (common features). The practical part analyzes the selected brand on the Czech market, which took advantage of celebrity marketing, and also brings the look, the views of the public in the context of the completed survey. Project part builds on the findings of the practical part and comes with specifying the archetype and the story of the brand, the selection and description of well-known personalities with a subsequent recommendation for the selected tag.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44469
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
copková_2016_dp.pdf 2.901Mb PDF View/Open None
copková_2016_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
copková_2016_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account