Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Komůrková, Monika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:58Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:58Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39776
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá úrovní sociální gramotnosti žáků na druhém stupni základní školy. Sociální gramotnost se skládá z několika klíčových kompetencí, které jsou nezbytné pro začlenění do společnosti, proto je velmi důležité se sociální gramotností zabývat a snažit se jí u žáků co nejvíce rozvíjet. Teoretická část práce vymezuje pojmy, které souvisejí a definují sociální gramotnost. Praktická část práce se v rámci výzkumu zaměřuje na faktory, které mohou ovlivňovat úroveň sociální gramotnosti. Na základě dotazníkového šetření je zkoumán vliv bydliště, pohlaví, rodinného zázemí a velikosti rodiny na úroveň sociální gramotnosti.
dc.format 74 s. (108 394 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální gramotnost cs
dc.subject osobní kompetence cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject občanské kompetence cs
dc.subject žáci 2. stupně základní školy cs
dc.subject social literacy personal competencies en
dc.subject social skills en
dc.subject civic competencies en
dc.subject pupils 2nd grade elementary school en
dc.title Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy
dc.title.alternative Factors Influencing the Level of Social Literacy of 2nd Grade Elementary School Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis deals with levels of social literacy of students in secondary schools. Social liter-acy consists of several key competencies that are necessary to integrate into society, it is very important to deal with social literacy and try it for pupils to develop as much as possi-ble. The theoretical part defines terms related social and define literacy. The practical part of the research focuses on the factors that may affect the level of social literacy. Based on the survey examined the influence of residence, gender, family back-ground, family size and the level of social literacy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45170
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject sociální kompetence cs
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject secondary school en
local.subject social competence en
local.subject teen-agers en


Files in this item

Files Size Format View Description
komůrková_2017_dp.pdf 3.342Mb PDF View/Open None
komůrková_2017_op.docx 17.74Kb Unknown View/Open None
komůrková_2017_vp.doc 59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account