Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hanková, Magdalena
dc.contributor.author Matušíková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:52Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:52Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40204
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska spojená se specifiky ADHD, a to jak v rovině obecné, tak i v kontextu vzdělávání jedince s tímto postižením. Stejně tak je však kladen důraz na vymezení učitelské profese, a to s akcentem na učitelovy kompetence a další profesní růst. Empirická část si prostřednictvím dotazníkového šetření klade za cíl zmapovat informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD a na základě získaných zjištění přinést doporučení do praxe.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD cs
dc.subject hyperaktivita cs
dc.subject porucha pozornosti cs
dc.subject impulzivita cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject školní integrace cs
dc.subject učitelská profese cs
dc.subject ADHD en
dc.subject hyperactivity en
dc.subject attention deficit disorder en
dc.subject impulsivity en
dc.subject special educational needs en
dc.subject support measures en
dc.subject school integration en
dc.subject teaching profession en
dc.title Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD
dc.title.alternative Primary School Teachers' Awareness of Syndrome ADHD
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2017-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis' focus is on primary school teachers' awareness of ADHD syndrome. The first part of the thesis contains theoretical basis connected to ADHD specifications in both the general level and the context to teaching an individual with this disability. At the same time there is an emphasis on defining a teaching profession with an accent on a teacher's competence and on future professional growth. The empirical part, using a survey research, is aiming to map to what depth of information do primary school teachers possess about ADHD syndrome, and to come with practice recommendations based on the acquired findings.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45742
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject porucha ADHD cs
local.subject porucha ADD cs
local.subject informovanost cs
local.subject učitelé cs
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en
local.subject attention deficit disorder en
local.subject awareness en
local.subject teachers en


Files in this item

Files Size Format View Description
matušíková_2017_dp.pdf 4.984Mb PDF View/Open None
matušíková_2017_op.docx 14.28Kb Unknown View/Open None
matušíková_2017_vp.docx 18.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account