Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.
Author: Čechová, Zuzana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingového mixu. Marketingový mix má čtyři složky - výrobek (product), cena (price), umístění (placement) a propagace (promotion). Práce také pojednává o konkrétním marketingovém mixu výrobkové řady Energit firmy VITAR, s.r.o. Je provedena analýza všech čtyř P této výrobkové řady a jsou stanovena doporučení pro firmu ke změnám ve stávajícím marketingovém mixu řady Energit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4025
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čechová_2007_bp.pdfBlocked 1.483Mb PDF View/Open
čechová_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
čechová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account