Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Čechová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:21:15Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4025
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingového mixu. Marketingový mix má čtyři složky - výrobek (product), cena (price), umístění (placement) a propagace (promotion). Práce také pojednává o konkrétním marketingovém mixu výrobkové řady Energit firmy VITAR, s.r.o. Je provedena analýza všech čtyř P této výrobkové řady a jsou stanovena doporučení pro firmu ke změnám ve stávajícím marketingovém mixu řady Energit. cs
dc.format 64 cs
dc.format.extent 1555159 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject umístění cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject placement en
dc.subject promotion en
dc.title Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing mix of product range Energit in VITAR, s.r.o. company. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čechová, Iveta
dc.date.accepted 2007-06-15
dc.date.vskp-available 2037-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor's work deals problems of marketing mix. Marketing mix contains four parts - product, price, placement and promotion. The work also deals concrete marketing mix of product range Energit by VITAR, s.r.o. company. The analysis of the four P of this product range is made and recommendations for the company to make changes in existing marketing mix of product range Energit are determined. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 5739
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
čechová_2007_bp.pdfBlocked 1.483Mb PDF View/Open
čechová_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
čechová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account