Měření spokojenosti zákazníků firmy MIchlovský spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy MIchlovský spol. s r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mikulínová, Helena
dc.contributor.author Hasalová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:23:42Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4032
dc.description.abstract Cílem práce bylo měření spokojenoti zákazníklů firmy. eoretická část práce vysvětluje význam měření spokojenosti, jejich postupy a způsoby zjišťování spokojenosti zákazníků. Praktická část se zybývá vyhodnocováním výsledků, možnými návrky a doporučení na zlepšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 55 cs
dc.format.extent 1053396 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject zákazník cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníků cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject analýza výsledků cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject customer en
dc.subject meansure of customer satisfaction en
dc.subject questionnarie en
dc.subject analysis of results en
dc.subject recommendatin en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků firmy MIchlovský spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Meansuring of customers satisfaction of the company Michlovský spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-15
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated The aim of this work was meansuring of customer satisfaction of the company Michlovský spol. s r.o. The teoretical part of the work explain methods of finding out about customers satisfaction, its processes and ways of inquiring of their satisfaction. The practical part of the work deals with analysing results, suggestions and recommendations how to improve satisfaction of the customers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4675
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hasalová_2007_bp.pdfZablokované 1.004Mb PDF Zobrazit/otevřít
hasalová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hasalová_2007_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet