Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.
Author: Palátová, Michaela
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40343
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 45952


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
palátová_2017_dp.pdf 2.003Mb PDF View/Open None
palátová_2017_op.docx 27.24Kb Unknown View/Open None
palátová_2017_vp.docx 22.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account