Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Palátová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:08Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40343
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky.
dc.format 72 s. (73 014 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject produkt cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject product en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.
dc.title.alternative The Marketing Strategy of Selected Product of Company EFIOS, spol. s r.o
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the creation of a marketing strategy for the product of the company EFIOS spol. s.r.o. This thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the knowledge about strategic and target marketing, marketing mix, marketing environment and analyses connected to the marketing environment. The theoretical part provides background, reinforcing the practical section. The practical part characterizes the selected company and the product portfolio of that company, as well as the marketing strategy of launching a product on the market and the current marketing strategy that consists of the PEST and SWOT analysis. In concluding of the practical part, the product marketing strategy is developed and listed for the following years.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45952
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
palátová_2017_dp.pdf 2.003Mb PDF View/Open None
palátová_2017_op.docx 27.24Kb Unknown View/Open None
palátová_2017_vp.docx 22.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account