Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti
Author: Gondeková, Michaela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Téma mé bakalářské práce je zhodnocení marketingového řízení Zásobovacího a odbytového závodu Olomouc a stanovení doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části je podrobně rozpracováno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit závodu a analýzou konkurence, SWOT analýzou, Porterovu analýzou a Pest analýzou. Na základě hlavních nedostatků zjištěných analýzami jsou v další části navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4036
Date: 2007-05-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gondeková_2007_bp.pdf 1.437Mb PDF View/Open
gondeková_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
gondeková_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account