The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.

Show full item record

No preview available
Title: The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
Author: Rýparová, Pavlína
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace největší automobilové společnosti v České republice, ŠKODA AUTO a.s. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá úvodem do marketingu, komunikačním mixem, jeho nástroji a využití Internetu. Po teoretické části následuje část praktická, která představí společnost a poté aplikuje teoretické poznatky na společnost ŠKODA AUTO a.s. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení marketingového výzkumu s případnými doporučeními pro větší informovanost občanů České republiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40586
Date: 2016-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 46342


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rýparová_2017_dp.zip 209.2Kb Unknown View/Open None
rýparová_2017_op.doc 45Kb Unknown View/Open None
rýparová_2017_vp.doc 92.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account