Vizuální identita módní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální identita módní značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Noga, Pavel
dc.contributor.author Stuchlík, Libor
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:38Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:38Z
dc.date.issued 2016-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40607
dc.description.abstract V této bakalářské práci se snažím analyzovat proces tvorby vizuální identity módní značky a představit kreativní dialog mezi grafickým a módním designérem. V první kapitole vymezuji základní pojmy a významné historické pojítka moderního oděvního průmyslu. Zameřil jsem se na historii a vizuální komunikaci světových oděvních značek a také módních magazínů. Další část je věnována sociálním a technologickým vlivů, které mění podobu dnešního oděvního průmyslu. V poslední kapitole se věnuji především lokálním módním značkám a designovým přehlídkám u nás, které se snažím subjektivně zhodnotit z pohledu grafického designéra. V praktické části představuji absolventskou módní přehlídku Exi(s)t a následně také koncept grafického řešení této módní události, jenž navazuje na můj osobní zájem o oděvní design a mezioborovou spolupráci.
dc.format 56s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Grafický design cs
dc.subject módní design cs
dc.subject módní značka cs
dc.subject módní show cs
dc.subject móda cs
dc.subject historie módy cs
dc.subject česká móda cs
dc.subject česká módní značka cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject vizuální komunikace cs
dc.subject design cs
dc.subject Exi cs
dc.subject s cs
dc.subject t cs
dc.subject logo cs
dc.subject lookbook cs
dc.subject rychlá móda cs
dc.subject pomalá móda cs
dc.subject haute couture cs
dc.subject Graphic design en
dc.subject fashion design en
dc.subject fashion brand en
dc.subject fashion show en
dc.subject fashion en
dc.subject history of fashion en
dc.subject czech fashion en
dc.subject czech fashion brand en
dc.subject visual identity en
dc.subject visual communication en
dc.subject design en
dc.subject Exi en
dc.subject s en
dc.subject t en
dc.subject logo en
dc.subject lookbook en
dc.subject fast fashion en
dc.subject slow fashion en
dc.subject haute couture en
dc.title Vizuální identita módní značky
dc.title.alternative Visual Identity of Fashion Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šlégr, Jan
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated In this bachelor thesis I´m trying to analyse the process of creating of visual identity of fashion brand and introduce creative dialogue between graphic and fashion designers. First, the bachelor theoretical thesis defines a primary terminology and important historical connections of the modern fashion industry. I am focusing on well-known fashion brands and fashion magazines. Special attention is paid to their history and visual communication. Next, the thesis discusses social and technological influences witch changing the visual form of today´s fashion industry. Finally, I focusing particularly on some local fashion brands, design shows and review them subjectively from the point of view of a graphic designer. In practical part the thesis introduces the graduate fashion show Exi(s)t and my concept of graphic design solutions for this show, which is a result of my personal interest in fashion design and multidepartment cooperations.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 46374
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
stuchlík_2017_dp.pdf 7.284Mb PDF View/Open None
stuchlík_2017_vp.pdf 148.2Kb PDF View/Open
stuchlík_2017_op.pdf 239.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account