Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh
Author: Motyčka, Jakub
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá uvedením produktu na zahraniční trh při zachování prodejního modelu využitého v České republice a na Slovensku. Teoretická část zahrnuje úvod do marketingu, internetový marketing, content marketing, sociální sítě se zaměřením na Facebook a teorii spotřebního chování s důrazem na kulturní faktory ovlivňující spotřebitele. Analytická část práce se zabývá analýzou zkoumané společnosti a jejího projektu Equator. Tato část také zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které v rámci práce probíhalo. Závěrečná projektová část navazuje na část praktickou a zkoumá tři nejpočetněji zastoupené země ve výzkumu, navrhuje a dává doporučení pro implementaci kampaně na zahraniční trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41325
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47456


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
motyčka_2017_dp.pdf 3.718Mb PDF View/Open None
motyčka_2017_op.doc 208.5Kb Unknown View/Open None
motyčka_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account