Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)

Show full item record

No preview available
Title: Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)
Author: Tulachová, Jana
Advisor: Gregarová, Magda
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními řetězci. Analytickou část tvoří informace o vývoji trhu DIY a základní marketingová data o vybraných společnostech. Analýza tištěných prostředků se týká průzkumu šíře a účelu všech tištěných prostředků ve zvolených řetězcích a vývoje distribuovaných tištěných propagačních prostředků za poslední čtyři roky. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení, která by mohla usnadnit cestu k cílovému zákazníkovi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4139
Date: 2007-05-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4878


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tulachová_2007_bp.pdfBlocked 6.596Mb PDF
tulachová_2007_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
tulachová_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account