Komunikační strategie města Ostravy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie města Ostravy

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie města Ostravy
Author: Mánková, Renata
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce "Komunikační strategie města Ostravy" představuje úvod do problemati-ky komunikace města. Teoretické základy z oboru marketingových komunikací jsou apli-kované pro potřeby městského marketingu. Autorka se zabývá strategií značky města, iden-titou a image města a možnostmi využití marketingových komunikací v městském marke-tingu. Plánu komunikace předchází analýza marketingového prostředí města Ostrava, roz-bor městského produktového mixu a segmentace obyvatel ČR. Návrh komunikační strate-gie města Ostravy je cílen na širokou veřejnost a aplikuje nástroje reklamy, online public relations a marketingu událostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4140
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4908


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mánková_2007_dp.pdf 1.974Mb PDF View/Open
mánková_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
mánková_2007_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account