Analýza komunikačního mixu firmy ABC

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy ABC

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu firmy ABC
Author: Peluňková, Monika
Advisor: Pernický, Jiří
Abstract: Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy. V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část věnuje analýze nynějšího stavu firmy a návrhu na zlepšení marketingového komunikačního mixu firmy. Ke zjištění současné efektivity komunikace se zákazníky byl sestaven dotazník. Dalším bodem je také sestavení SWOT analýzy. Cílem práce tedy bylo celkové zhodnocení marketingové komunikace firmy ABC a navržení nápadů k případnému vylepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41481
Date: 2017-03-03
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 47654


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
peluňková_2017_dp.pdf 1.316Mb PDF View/Open None
peluňková_2017_op.pdf 285.0Kb PDF View/Open None
peluňková_2017_vp.pdf 354.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account