Analýza komunikačního mixu firmy ABC

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy ABC

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pernický, Jiří
dc.contributor.author Peluňková, Monika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41481
dc.description.abstract Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy. V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část věnuje analýze nynějšího stavu firmy a návrhu na zlepšení marketingového komunikačního mixu firmy. Ke zjištění současné efektivity komunikace se zákazníky byl sestaven dotazník. Dalším bodem je také sestavení SWOT analýzy. Cílem práce tedy bylo celkové zhodnocení marketingové komunikace firmy ABC a navržení nápadů k případnému vylepšení.
dc.format 61 s. (81 115 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketing en
dc.subject advertising communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza komunikačního mixu firmy ABC
dc.title.alternative Analysis of the Communication Mix of the ABC Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is focused on analysis of communication mix of the ABC Company. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts about marketing, marketing mix and marketing communication and its forms. In practical part is introduced the ABC company. Further the practical part deals with analysis of the current state of the communication mix and proposals for improvement marketing communication mix of the company. To determine the current effectiveness of communication with the customer was compiled a questionnaire. Another point is also a compilation of SWOT analysis. The aim of this work was to evaluate the overall marketing communications of the ABC Company and propose ideas for possible improvements.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47654
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
peluňková_2017_dp.pdf 1.316Mb PDF View/Open None
peluňková_2017_op.pdf 285.0Kb PDF View/Open None
peluňková_2017_vp.pdf 354.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account