A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy

Show full item record

No preview available
Title: A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Author: Privrelová, Veronika
Advisor: Dujka, Petr
Abstract: Účelem předkládané práce je výzkum nákupních zvyklostí a možných rozdílů nebo změn mezi generacemi X a Y v době sdílené ekonomiky. Teoretická část práce vysvětluje základy ekonomiky sdílení a síly, které ji řídí, obecné chování spotřebitelů, faktory které ho ovlivňují, druhy chování a kroky, které spotřebitelé podnikají při nákupu. Další část teorie se zaměřuje na marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a taktéž různé výzkumné metody. V neposlední řadě jsou podrobně vysvětleny charakteristiky Generací X a Y, stejně jako generační mezera vnímaná veřejností. Praktická část vychází z výzkumu provedeného dotazníkem. Předposlední část práce shrnuje závěry vyvozené z výsledků dotazníku. Závěr je poslední částí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41664
Date: 2017-11-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 49204


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
privrelová_2018_dp.pdf 6.093Mb PDF View/Open None
privrelová_2018_op.doc 47Kb Unknown View/Open None
privrelová_2018_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account