Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Glogar, Alois
dc.contributor.author Pilík, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:45:20Z
dc.date.available 2010-07-15T16:45:20Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4207
dc.description.abstract Nové marketingové trendy jsou budoucností marketingové teorie a podnikové praxe. Tato disertační práce se zamýšlí nad jejich postavením v podnikové praxi. Literární rešerše se zabývá novými marketingovými trendy z teoretického hlediska. Vzhledem k jejich množství a širokému spektru převážně cizojazyčné literatury byla provedena selekce těchto trendů na čtyři v literatuře nejfrekventovanější pojmy, kterými jsou marketing elektronický, hodnotový, vztahový a direct marketing. Hlavním cílem disertační je na základě teoretického a terénního výzkumu poznat a zhodnotit současný stav marketingu a vliv nového marketingu (nových marketingových směrů) na konkurenceschopnost podniků a prokázat sílící vliv nových marketingových trendů při řízení společností. V práci jsou také srovnávány přístupy k marketingovému řízení mezi malými, středními a velkými podniky v České republice. Vedlejšími cíli práce je určení směrů vývoje nového marketingu v budoucnu a doložení tvrzení, že tradiční marketing má stále své uplatnění v konkurenčním zápase. V závěru práce jsou výsledky šetření konfrontovány se stanovenými hypotézami. cs
dc.format.extent 2505207 bytes
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject nový marketing cs
dc.subject elektronický marketing cs
dc.subject hodnotový marketing cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject New Marketing en
dc.subject Electronic Marketing en
dc.subject Value Marketing en
dc.subject Direct Marketing en
dc.subject Relationship Marketing en
dc.title Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod cs
dc.title.alternative New Marketing as an Opportunity of Increasing Marketing Influence on Enterprise Competitiveness en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Lipták, František
dc.contributor.referee Porvazník, Ján
dc.date.accepted 2007-06-22
dc.description.abstract-translated New marketing trends are the future of marketing theory and business practice. This thesis reflects on their role in business practice. Literature search follows new marketing trends from theoretical point of view. With respect to their number and a wide spectrum mainly of English literature, these trends were selected to four conceptions most frequented in literature. These trends are: electronic, value, relationship and direct marketing. The main goal of this thesis is to learn and appraise the current state of marketing and the new marketing (new marketing trends) influence on the competitive strength of companies and to prove the new marketing trends' intensifying impact in companies management on the basis of theoretical and field research. Also the approaches to marketing management among small, medium and large companies in the Czech Republic are compared in the thesis. The work is completed with interesting case studies of Apple, 3M, Dell, Continental AG and Barum Continental Otrokovice. The secondary goals of this thesis are to determine the trend of new marketing in the future and make good an allegation that the traditional marketing is still applicable in the competitors fight. The survey findings and the defined hypothesis are confronted at the end of the thesis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/215 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 7266
dc.date.assigned 2003-07-23


Files in this item

Files Size Format View
pilík_2007_dp.pdf 2.389Mb PDF View/Open
pilík_2007_vp.pdf 596.6Kb PDF View/Open
pilík_2007_op.pdf 955.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account