Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury
Author: Fialová, Denisa
Advisor: Hýblová, Monika
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury. Cílem teoretické části bylo provést průzkum literárních zdrojů pro oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané franšízy. Na základě výsledků analýzy byly zpracovány návrhy a doporučení pro zlepšení v marketingové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42127
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 49869


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fialová_2018_dp.pdf 4.056Mb PDF View/Open None
fialová_2018_op.docx 22.86Kb Unknown View/Open None
fialová_2018_vp.docx 23.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account