Výchova k finanční gramotnosti žáků 1. stupně základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova k finanční gramotnosti žáků 1. stupně základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Kašná, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42228
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na úroveň finanční gramotnosti žáků 1. stupně základních škol. Teoretická část je rozdělena do 3 částí, které definují pojem finanční gramotnost, finanční IQ, vysvětlují pojem finanční vzdělávání, důsledky zadluženosti a možnosti prevence před zadlužováním. Dále se teoretická část zabývá rodinným rozpočtem a implementací finanční gramotnosti do výchovy a vzdělávání prostřednictvím Standardů finanční gramotnosti a jejich začleněním do rámcového vzdělávacího programu. Praktická část se skládá z výzkumného šetření provedeného kvantitativní metodou výzkumu. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 59
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject finanční IQ cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject osobní bankrot cs
dc.subject exekuce cs
dc.subject potřeby cs
dc.subject kapesné cs
dc.subject standardy finanční gramotnosti cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject financial IQ en
dc.subject financial education en
dc.subject personal bankruptcy en
dc.subject execution en
dc.subject needs en
dc.subject pocket money en
dc.subject financial literacy standards en
dc.title Výchova k finanční gramotnosti žáků 1. stupně základních škol
dc.title.alternative Financial Literacy Education of Pupils in the 1st Grade of Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2018-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the level of financial literacy of 1st grade elementary school pupils. The theoretical section is devided into 3 parts which define the concept of financial literacy, financial IQ, explain the concept of financial education, consequences of indebtedness and possibilities for prevention of over-indebtedness. Furthermore, the theoretical section deals with family budget and implemetation of financial literacy in education through Financial Literacy Standards and their integration in the Framework Educational Program. The practical section consists of research which is carried out in a quantitative research method. The research is carried out using questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50022
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-23
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject finanční vzdělávání cs
local.subject younger school age children en
local.subject financial education en


Files in this item

Files Size Format View Description
kašná_2018_dp.pdf 1.861Mb PDF View/Open None
kašná_2018_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
kašná_2018_vp.docx 18.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account