Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku

Show full item record

No preview available
Title: Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku
Author: Šula, Tomáš
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Práce je postavena na vztahu internetu a marketingových komunikací, popisuje jeho současný stav, dosavadní vývoj, současnost a do jisté míry i předpoklady do budoucna. Teoretická část je souhrnem informací o užití komunikátů na internetu a nástroji realizace komunikačního procesu. Práce popis vztah recipienta k danému médiu, danému komunikátu a jeho vizuální případně i audiální ztvárnění. Z teoretického hlediska definuje nástroje marketingových komunikací na internetu, jejich využití a dále výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikace. V analytické části se zabývá deskripcí a analýzou příkladu komunikačních prvků na internetu, přičemž je posuzuji dle specifik, uvedených v teoretické části. V závěru práce je popsán návrh, jak vhodně komunikovat propagační sdělení na Internetu, ze strany obsahu i samotného zpracování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4238
Date: 2007-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4836


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šula_2007_bp.pdf 5.428Mb PDF View/Open
šula_2007_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
šula_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account