Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch

Show full item record

No preview available
Title: Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Author: Dvořáková, Gabriela
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tématem diplomové práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na oblast cestovního ruchu. Cílem práce je zjistit, proč je Instagram v dnešní době důležitá sociální síť pro marketingové účely v oblasti cestování a proč je důležité do marketingové komunikace zapojit influencery, kteří mohou ovlivnit nákupní proces díky komunikaci na Instagramu. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech s influencery, kteří se zaměřují na oblast cestovního ruchu. Další hloubkový rozhovor je uskutečněn přímo s agenturou, která zajišťuje spolupráci mezi influencery a značkami. Výzkum se zaměřuje na vnímání influecer marketingu z pohledu influencerů, na sociální síť Instagram jako nový komunikační kanál pro marketingovou komunikaci a dále se výzkum zaměřuje na to, jakým způsobem se navazují spolupráce mezi influencery a značkou. Na základě výsledků je navržen proces spolupráce mezi značkou a influencery v marketingové kampani na Instagramu a následně navrženo strategické komunikační doporučení pro firmy v oblasti cestovního ruchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42420
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50283


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáková_2018_dp.zip 8.775Mb Unknown View/Open None
dvořáková_2018_op.doc 148Kb Unknown View/Open None
dvořáková_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account