Vstup nové značky na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup nové značky na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Vstup nové značky na český trh
Author: Vodáková, Tereza
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce s názvem Vstup nové značky na český trh se zabývá strategií a návrhem prvků značky pro nově vznikající společnost. Teoretická část zpracována formou literární rešerše se věnuje definování a zkoumání pojmů z oblasti značky, brand buildingu, corporate designu, image a marketingovému výzkumu. Praktická část představuje nově vznikající společnost zaměřenou na investiční poradenství. Součástí je i konkurenční analýza. Stěžejním bodem této části jsou dva kvalitativní a jeden kvantitativní průzkum. První kvalitativní polostrukturovaný rozhovor zkoumá vnímání investování a aspekty, které jsou při procesu investování důležité u cílové skupiny. Druhý polostrukturovaný rozhovor zjišťuje názory a postoje k navržené brand strategii a jednotlivým prvkům značky. Získané poznatky jsou následně validovány v kvantitativním dotazníkovém šetření. Provedené sondy jsou východiskem pro navržení strategie a prvků značky pro nově vznikající společnost zpracované do brand booku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42456
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50338


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vodáková_2018_dp.pdf 3.283Mb PDF View/Open None
vodáková_2018_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
vodáková_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account