Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Author: Krejčí, Kateřina
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení povědomí o produktu Imunoglukan. Konkrétně se zaměřuje na změnu vnímání produktu a postoje jednotlivých cílových skupin. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Dále se zabývá objasněním marketingu ve farmacii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, věnuje se také marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část charakterizuje společnost Imunoglukan, marketingový a komunikační mix. Věnuje se také analýze konkurence, je provedena SWOT analýza. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na jednotlivé cílové skupiny. Praktická část slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Projektová část obsahuje návrh komunikačního kampaně včetně časového harmonogramu, rozpočtu a vymezení způsobu měření efektivity kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42474
Date: 2018-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50368


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krejčí_2018_dp.pdf 5.401Mb PDF View/Open None
krejčí_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
krejčí_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account