Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.
Author: Kučerová, Eva
Advisor: Džieržavová, Pavla
Abstract: Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku " Spokojenost s reklamními agenturami". Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy Danex s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4274
Date: 2006-12-08
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2007_bp.pdfBlocked 2.079Mb PDF View/Open
kučerová_2007_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
kučerová_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account